Известие

Collapse
No announcement yet.

"Пролетно Почистване" на Алфа 155 1.8T.S.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от bass
    Така и така си я подкарал, продължавай към дросела
    В интерес на истината Дебилометъра, МПХ, и дросела ги чистих заедно в началото на есента, но не съм снимал .Днес просто исках да изкарам въздушния филтър да го видя в какво състояние и по едно време си викам да взема да отвия още 4 болчета и да щракна дебила
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #32
      Ееее браво колега аз ся кат я метна майкоооооо ама смятам да използвам почистващ спрей.
      Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
      Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
      Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

      Comment


      • #33
        Трябва доста да се внимава с дребните елементи в дебитомера... че става болезнено после
        А какво ползвате за почистващ спрей - че не вярвам да става с WD-40...

        P.S. А как мразя тоя тип скоби - като на твоя въздуховод де ... Много са ми чепати за сглобяване после
        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • #34
          Не става с WD-40 това е смазка.. Трябва спрей за почистване на ел контакти ама да се изпарява на 100%.....
          Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
          Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
          Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Alfa User

            P.S. А как мразя тоя тип скоби - като на твоя въздуховод де ... Много са ми чепати за сглобяване после
            В коша и после нормална скоба. Много по лесно е и при следващо сваляна на въпросната скоба.
            sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

            Comment


            • #36
              Няма смисъл от разни специални спрейове,с парцал и бензин става перфектно,само по-нежно с температурният датчик.А относно дросела няма голяма полза от неговото почистване,докато не се премахне маркуча за картерната вентилация(слага се филтър за външна картерна вентилация),който влиза в гофрираният въздуховод точно преди дроселната клапа.
              Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от chenkette
                Няма смисъл от разни специални спрейове,с парцал и бензин става перфектно,само по-нежно с температурният датчик.А относно дросела няма голяма полза от неговото почистване,докато не се премахне маркуча за картерната вентилация(слага се филтър за външна картерна вентилация),който влиза в гофрираният въздуховод точно преди дроселната клапа.
                А такъв филтър къде може да се намери?


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #38
                  http://www.topspeed.bg/catalogue.php?cid=214
                  Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                  Comment


                  • #39
                    моя салон е плю6ен и ва6те такива ли са за6тото моята е сь6тата а показвате некви други на снимките
                    AlFa RoMeO 155 1.8 twin spark 16v

                    Comment


                    • #40
                      колега ами наште май се водят велур...... А то тва SUPER MY.95 значи че си с новото купе а стария ( железен ) двигател.....
                      Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                      Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                      Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                      Comment


                      • #41
                        Процедурата по почистването на дебитомера я правих преди 3-4дни.
                        При последната диагностика майстора откри , че е фалирал.Само след 2-3дни пред дома колата буквално изгасна и не искаше да запали.Изтощих акумулатора и неще и неще. Реших да сваля дебитомера да му видя номера и да го почистя. Не открих спец. спрей и първо WD40 после спрей за почистване на карбуратор (поне по миризмата си е ацетон) доста обилно и накрая чист спирт. Малкия датчик в началото на дебитомера с клечка за уши и спирт. Докато чаках да изсъхне моя ми донесоха друг дебитомер от Опел 2.0л.-115к.с. (и той Бош и 2-та номера същите). Сложих първо чуждия и колата запали от раз. После и моя и - о чудо- работи. Не се сетих да снимам , но след снимките на hsr няма смисъл. Така , че ако не намерите специален спрей ...
                        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                        Comment


                        • #42
                          може ли 1 снимка каде да го сложа тоя филтар че сам малко дезинформиран
                          AlFa RoMeO 155 1.8 twin spark 16v

                          Comment


                          • #43
                            вече си поръчах 1
                            AlFa RoMeO 155 1.8 twin spark 16v

                            Comment


                            • #44
                              В събота и аз като всички пишман маистори пред блока направих това почистване!....дебитомера беше сравнително чист.....но не ми се говори, каква гняс изкарах от вентилацините маркучи и филтър ли е... ? на газовете на мотора....от кондеза които е събрал през зимата...НУЖНА СИ Е ТАЗИ ПРОФИЛАКТИКА
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment

                              Working...
                              X